WelCoMe...

Tuesday, February 15, 2011

Love..LoVe..CuPPieS

Ehem..ehem..jangan jeles tau tengok cupcakes nie...
Nie cupcakes Love..Love..di order khas oleh orang yang sedang hangat bercinta iaitu..
FaTiN....!!!!!!

tapi sayangnye picture cuppies dia terlupersss....nk amik..yang ada cuma picture cakes untuk kengkawan dia jer...huhuhuhu....

citer die camni..Fatin nie make order seminggu awal..design semua dia punya on idea..nk collect hari Ahad Pagi..so Ari sabtu Malam aku pon start buat ler..tiba-tiba dia antor msg..nk tambah order lagi 2 box untuk kengkawan dia..quantity per box 12pcs..aku pon terus setuju ler..dah nama pon rezeki..so aku buat cepat-cepat di bantu oleh assistant yang aku import khas dari Kampung,siapa lagi klu bukan adik aku yang dok tanam pokok anggur kat Kg tu..
Siap baking semua,aku pon hias ler cakes si Fatin nie..siap hias masuk dalam box terus simpan atas meja..masa tu jam pukul 12 dah..diorg semua dah ngantuk..tinggal ler aku keseorangan bertemankan Aqiel yang cinonet tu dok menyibuk..So aku terus hias cupcakes untuk set yang ke-2..siap hias aku just letak dalam tray je coz kotak abis...aku pon terus masuk tido...
Esoknye pepagi, aku bangun..mandi-manda,breakfast pon x..terus menghias cupcakes untuk set yang ke-3, siap hias aku pon letak atas tray gak.masa tu dah pukul 11 am lebih gitu..so aku pon terus panggil MR HusBanD untuk amik gambor..coz klu aku amik mmg fail ler gambor tu..
Mr HusBanD aku plak amik pic utk 2 set yang dlm tray jer...yang first aku buat dia x amik..dia xtau semua ada 3 set...so..nak di pendekkan cerita tinggal ler 2 set jer yang aku ada Picturenye...

so To Fatin ; Sorry sangat-sangat lupa nak snap picture cupcakes u tu...klu u ada snap, klu rerajin email ler kat i nie :p...

First Set

Loving BirD


Base Soft Pink n ReD
 Aqiel suka sangat BirD nie...skang dia dah pandai sebut BiRd...BiRd...


Second Set

Teddy Bear in Love
Base color White and Red..

Aku puas hati dengan hasil cupcakes nie...simple n sweet..nie ler first time aku buat cuppies yang aku rasa comey..

kuikuikuikuikui...

~thanks a lot Fatin ~

0 comments:

Post a Comment

 

Little's CottaGe BakeRy Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal